A Conversation

September 18, 2008

happy_pig13: hallo
happy_pig13: apakabar?
the80s: hai babe
happy_pig13: saya juga sehat2 saja
the80s: bgus lah
happy_pig13: haha
the80s: kalau bgtu
happy_pig13: eh
happy_pig13: i feel like shit nih
the80s: sama seperti saya

happy_pig13: enaknya ngapain yak
happy_pig13: jangan bilang di flush
the80s: baik2 saja maksdnya bukan sepeti tai
happy_pig13: hahahhaa
the80s: enaknya di….
the80s: dibagi2in ke orang aja ay
happy_pig13: hahahahhaa
happy_pig13: gelo lu
the80s: at leat lu ga sendirian kaya tainya.jadi rame2 yg kaya tai
happy_pig13: gua dong tadi ke ke el ay e sendirian
happy_pig13: ciee
the80s: oh maigat
happy_pig13: ceritanya kan itu penyegar suasana
the80s: wat were you doing
happy_pig13: eh ga taunya
happy_pig13: gw belajar cara gombal ala rempit gitu
the80s: ga taunya?
happy_pig13: nating
happy_pig13: siting
the80s: najis…sama sapa? lo begaul sm mat rempit?
happy_pig13: en drowing
happy_pig13: kaga…
happy_pig13: cuma ada aja yg nyeletuk2 gitu
happy_pig13: pokonya awalnya dari “awak”
happy_pig13: trs belakangnya beda2 smua
the80s: ha?
the80s: hmmm….ga ngerti sm skali gua
the80s: awak cun giler
the80s: awak best
the80s: awak tereee
happy_pig13: hahahaha
the80s: *its actually terror*
happy_pig13: pokonya pas gua jalan
happy_pig13: ada yg nyaut2in
happy_pig13: o shit. really? i just knew that one.
happy_pig13: eniwei
happy_pig13: nyaut2innya smuanya bermula dari awak
happy_pig13: tp belakangnya beda2
the80s: ahhahaa..iya
happy_pig13: ada yang.. nak teman ke?
happy_pig13: ada yang.. nak pegi mane ni?
the80s: gila
the80s: ahahhhahh
happy_pig13: ada yang.. sombong leh tu
happy_pig13: ada yang.. awak ni cam comel la
happy_pig13: pokonya jiji2
the80s: temen gua baru cerita dia di remes t***nya sm seorang pengendara motor misterius.kayanya sama rasanya kaya yg lo rasain
happy_pig13: IDIH
the80s: eh gak ya?ahahha lebay gua
happy_pig13: itu mahhh
happy_pig13: berjuta kali lipat dr gua
the80s: hahaihai
the80s: iyalah
happy_pig13: gile
happy_pig13: diraup gitu?
the80s: gua denger ceritanya aja mual
happy_pig13: puasa2?
the80s: mnding diraup
the80s: diremes
the80s: yoi
the80s: udah buka sih
the80s: *ga ngaruh ya
happy_pig13: idiihh
the80s: ahhahah
happy_pig13: ga ngaruh!

happy_pig13: ko bisa sih
happy_pig13: temen lo ni juga dalam kecepatan sama sama motornya?
the80s: aaaahahhaa
happy_pig13: kebayangnya ko ga enak ya
the80s: ya kgaa
the80s: si motornya memelankan diri sbntar
the80s: trus udah mulai deket temen gua
the80s: trus
happy_pig13: dari arah berlawanan?
the80s: Hap!
the80s: lalu diremes
happy_pig13: hiiiiiiii
the80s: engga
the80s: dia dr blkgnya temen gue
happy_pig13: anjing
happy_pig13: abis itu temen lo gimana
the80s: stres
the80s: gak ding
the80s: dia bengong marah2 nangis marah2
the80s: tereak2 anjing bangsat dkk
the80s: trus ada org yg mau nolongin di marahin juga ama dia
the80s: tereak2
the80s: ngamcem2 ada yg berani deketin gue gue bunuh
the80s: buset
the80s: padahal temen gue itu otaknya stengah
the80s: gue bingung jga dia mo ngbunuh gmn crnya
happy_pig13: hahahahahahhaha
happy_pig13: dodoll
happy_pig13: bukannya kocak sih
happy_pig13: sori ya
happy_pig13: tapi itu kocak
happy_pig13: ehhh… bi rait bek..
the80s: hehe memang
the80s: ok

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: